آشنایی با اتاق های هتل الماس 1 مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و برای اقامت به دنبال رزرو هتل نزدیک حرم می باشید، بدون شک هتل الماس 1 مشهد گزینه مناسبی برای رزرو هتل در مشهد برای شما خواهد بود. هتل 4 ستاره الماس1 مشهد با دارا بودن نزدیک ترین فاصله تا حرم نظر زائرین عزیزی که قصد زیارت به حرم مطهر امام رضا را دارند و به دنبال یک هتل نزدیک تا حرم هستند را به خود جلب خواهد نمود. علاوه بر فاصله نزدیک این هتل تا حرم ، در مقاله آشنایی با اتاق های هتل الماس 1 که ما برای شما تهیه کرده ایم با ما همراه باشید.

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد

این هتل با دارا بودن 163 اتاق که از 1 سوئیت پرزیدنت، 3 سوئیت رویال، 9 سوئیت یک خوابه، 2 سوئیت ماه عسل ، 20 اتاق  کانکت و 128 اتاق دوتخته و سه تخته به همراه لابی، کافی شاپ، رستوران و تالار الماس، رستوران و تالار چشم انداز، کافه الماس در سال 1392 در شهر مشهد برای رفاه حال زائرین بنا گردید و آماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز خود می باشد.

دیگر اتاق های و سوییت هایی همچون اتاق های سه تخته، کانکت 4 تخته، کانکت 5 تخته، سوئیت فیستا، سوئیت یک خواب، سوئیت رویال دو تخته دبل، دو تخته کویین و سینگل همچنین اتاق پرزیدنت از جمله اتاق های هتل الماس یک بوده که در مقاله آشنایی با اتاق های هتل الماس ۱ برای شما بازگو خواهیم کرد.

اتاق دو تخته کویین

تمامی امکانات در هر اتاق برای مهمانان در نظر گرفته شده است، بعنوان مثال با رزرو اتاق دو تخته تویین در هتل الماس 1 مشهد می توانید از امکاناتی همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، تلوزیون، یخچال و مینی بار، سشوار، سرویس بهداشتی و حمام، میز آرایش و مطالعه برخوردار شوید اتاق تویین با متراژ 25 متر و برخورداری از دو تخت سینگل در هتل الماس 1 مشهد آماده پذیرایی از مهمانان عزیزی است که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند خواهد بود. در مقاله آشنایی با اتاق های هتل الماس 1 مشهد می توانید با کمی جستجو اتاق مورد نظر خود را در هتل الماس 1 رزرو کنید.

اتاق سه تخته

این اتاق با متراژ 30 متر برای مهمانان عزیزی که قصد رزرو هتل الماس 1 را دارند با دارا بودن 3 تخت سینگل به صورت مجزا همچنین انواع امکانات مجزای دیگر همچون تلویزیون و سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی یخچال و مینی بار، سشوار، سرویس بهداشتی و حمام، میز آرایش و مطالعه فراهم آمده است.

سوئیت فیستا

انتخاب شهر مقدس مشهد به عنوان سفر زیارتی و سفر برای ماه عسل برای زوج ها بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود، حال اینکه با انتخاب و رزرو هتل 4 ستاره همچنین انتخاب سوئیت فیستا در هتل 4 ستاره الماس1، ماه عسل خاطره انگیز تری را در کنار یار خود تجربه خواهند نمود. در سوئیت فیستا می توانید با سفارش گل آرایی یک محیط دلنشین و خاطره انگیزی را برای ماه عسل خود ثبت کنید. این سوئیت با متراژ 30 متر با تمامی امکانات اتاق های کوئین بعلاوه جکوزی موجود در آن آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز خواهد بود.

کانکت پنج تخته

یک اتاق 44 متری با دا را بودن امکانات اصلی مناسب برای خانواده های پنج نفری که به صورت گروهی در هتل اقامت خواهند داشت. قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود در کانکت پنج تخته موجب خواهد شد، شرایط رفت و آمدی آسان برای افرادی که به صورت گروهی این اتاق را رزرو می کنند، فراهم آید.

تمامی اتاق ها و سوئیت های موجود در هتل الماس1 با دارا بودن نیرو های متعهد و کار بلد خانه داری با نظافت و رعایت اصول بهداشتی تحویل مهمانان داده می شود و می توانید یک سفری خاطره انگیزی را در اتاق های مجلل هتل الماس 1 تجربه کنید.





:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد , رزرو هتل نزدیک حرم , رزرو هتل 5 ستاره مشهد , رزرو هتل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: